BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Behandeling nationaal incassobureau

Bijdrage door gebruiker
09-08-2016
4 reacties
Hallo vanmorgen gebeld door het nationaal incassobureau ik gaf 3 keer aan te willen betalen maar die meneer zat behoorlijk hoog in de boom ik dacht dat ik een automatische incasso had afgegeven maar bleek dus later van niet erg dom en dat gaf ik ook toe aan die meneer. toen hij me bleef verwijten dat ik per slot van rekening zelf niet betaalde en bleef denigreren heb ik gevraagd of hij zijn toon wilde matigen immers ben geen crimineel heb een foutje gemaakt toen hing hij op met de woorden dan bekijkt u het toch lekker! Ik heb vervolgens terug gebeld met een andere medewerker waarom ik zo te woord werd gestaan en dat ik hier niet van gediend was en dat ik een klacht wilde indienen, nu komt het mooie omdat hij niet bij het gesprek aanwezig was geweest was het niet mogelijk om een klacht in te dienen en toen ik vroeg of ik dan een leidinggevende kon spreken was ook dit niet mogelijk....vreemde gang van zaken.....
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.