Een neef van mij is gisteren overleden en ermoet natuurlijk van alles geregeld worden waaronder zijn begrafenis.
Ik wil dan ook in zijn papieren zoeken naar een eventuele uitvaartverzekering en wat er maandelijks allemaal betaald moet worden.
Ik ben zeer waarschijnlijk zijn enigste familie.
Kan ik nu het beste eerst naar een notaris gaan of kan ik ook eerst zijn begrafenis regelen, daarvoor moet ik wel in zijn woning zijn.
Neem aan dat ik (nog) niets uit de woning mag meenemen [administratie b.v.) om straks niet in de problemen te komen met eventueel beneficiair aanvaarden van erfenis.