Ik heb in januari via internet foto's besteld bij "extrafilm" . Derekening is per omgaande betaald via de bij de bestelling meegestuurdeacceptgiro (nog ouderwets over de post!!). Het bedrag is afgeschrevenvan mijn girorekening. Ik heb contact opgenomen met de postbank, derekening is ook echt betaald en niet teruggestort o.i.d. Naam en nummerkloppen ook. Extrafilm blijft bij hoog en bij laag volhouden dat zij debetaling niet kan vinden, en eist een kopie-giroafschrift. In eene-mail stellen zij: "wij krijgen honderden betalingen binnen. Met eenbetalingsbewijs kunnen wij uw betaling makkelijker terugvinden".Ik heb notabene hun acceptgiro gebruikt!! Ik voel er weinig voorom veel moeite te doen voor een organisatie die blijkbaar z'n eigenadministratie niet op orde weet te houden. Ik wil geen kopie versturen.Ze dreigen met een incassobureau en willen de kosten op mij verhalen.Wat zijn mijn rechten/plichten?