BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Beantwoording van vragen over Kinderfun, Kinderparade, Splendidclub en Fiad incasso

Bijdrage door gebruiker
04-07-2008
1 reactie

Geachte Kassa

Wanneer krijg ik eindelijk eens antwoord op mijn vragen.Het betreft hier tienduizenden slachtoffers van oplichting.Ben al vanaf medio februari bezig om u berichten te sturen zonder enige reactie. Bij Tros Radar kunnen ze de zaak niet behandelen omdat u zich hier al eens mee bezig hebt gehouden.

Kassa, (een gesloten deur????) dat kan toch nietkijk eens op kinderfun.info splendidclub.info of consuhulp.nl

Help (namens tienduizenden slachtoffers)Reageer alstublieft

Chris KoereeLelystadmail@kinderfun.info

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.