BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bankgiroloterij

Bijdrage door gebruiker
26-10-2009
5 reacties
Ik heb het volgende probleem: Er word al 3 maanden lang ongevraagd geld van me rekening afgeschreven door de bankgiroloterij. Nu is het punt dat ik nergens voor aangemeld ben niet telefonisch gebeld en ook niet schriftelijk of mondelijk benaderd bent.

Ik heb ze gefaxed en gebeld en ze melden dat ik niet eens geregistreerd staat bij hun op mijn adres.
Ze zouden het oplossen maar ze schrijven nogsteeds geld af van mijn rekening. Begin nu wel erg geirriteerd te raken, ik heb niks tegen loterijen maar ze moeten niet zomaar geld van me rekening afhalen zonder toestemming.

Heb tevens ook mijn bank gebeld en zij hebben gemeld dat ze de rekeningen van loterijen niet kunnen laten storneren. Wel zullen ze mij direct een rode kaart sturen die ik naar de loterij moet sturen. Ze melde ook dat ze al heel veel van dit soort klachten binnen hebben gekregen.
De medewerker van de bank zij ook dat de loterij erg terughoudend waren met het afhandelen van klachten.

Wat kan ik nog doen om dit te voorkomen /op te lossen.

Groeten,

E.Boin



Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.