iedere maand haalt mijn bank (abn)3.85euro van mn rekening,dit wordt aangeduid met 3euro prive pakket en 0.85 cent voor afschrijvingen,mag dit zomaar?
vroeger had ik een andere bank en die haalde 1.85 per 3 maanden eraf,maar het wordt steeds gekker,toen ik nogin de 20 was betaalde je niks,en nu ruim 46 euro per jaar,ik vind dit witteboord criminaliteit,ze willen gewoon vermoed ik mij dwingen om te internetbankieren,maar daar begin ik niet aan,je bent verplicht om een bankrekening te openen
maar ze hebben nu wel het monopolie,en als het slecht gaat met de bank,kan het volk ze weer helpen.
groetjes D.Hopman