BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Baby en tiener klacht

Bijdrage door gebruiker
25-10-2021
5 reacties
Goedemorgen beste kassa,

Wij heb een x aantal maanden geleden de 2 kinderkamer bezorgd gekregen van baby en tiener.
Nu pakte bij man dit uit en wilde dit in elkaar gaan zetten.
Eenmaal alle dozen uitgepakt zit hier 1 pak tussen wat beschadigd is, en waardoor de kast niet in elkaar gezet kan worden.
Nu staat deze kast in een hoek van een kamer en staat hier oud te worden.
We hebben meerdere malen contact gehad met baby en tiener. Dit is denk ik nu al ruim 3 maanden bezig. En eigenlijk komen we geen stap verder.
Ze zeggen de leverancier aan te spreken en hem een ultimatum te geven voor dat er weet een stap verder gaan.
Maar ook dit duurt alweer een aantal weken.
Hoe zit het nu met het retour beleid. Mogen wij ons geld terug vragen en met deze kast naar de winkel terug gaan zonder dozen?
Want ik ben er namelijk wel een beetje klaar mee. En onze meid wil nu toch ook wel een leuke kleding kast.

Graag hoor ik van jullie
Groetjes daisy
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.