AutoVisie lokt je met een TWsteel horloge 622 bij een abonnement op AutoVisie voor 115,= euro voor een jaarabonnement.
Op de site van AutoVisie zag ik in januari deze aanbieding staan, ik heb mij direct via een invul formulier op de site aangemeld als abonnee, en de keuze gemaakt voor een abonnement a’115euro waarbij ik een horloge van het merk TW-Steel model 622 zou krijgen.
Dit formulier is via hun site verzonden en ik dacht hiermee een abonnement te hebben afgesloten, in februari keer ik per toeval weer eens op hun site en zag dat de abonnements aanbiedingen veranderd waren, en omdat ik nog steeds niets van autovisie had gehoord over mijn abonnement heb ik ze maar eens gebeld, ik kreeg te horen dat de horloges op dat moment op waren, maar er lag een brief bij het management of deze bij besteld konden worden voor de potentiële abonnees en daar zou ik binnen 2-3 weken een berichtje over krijgen.
Omdat ik niet zo geduldig ben heb ik 10 februari jl zelf maar even gebeld, en kreeg te horen dat er geen horloges meer kwamen en het abonnement niet door gaat op deze aanbieding.
Ik vraag mij dus af of AutoVisie wel op een nette manier met zijn aspirant klanten omgaat, heb ik helemaar geen rechten in deze situatie, uiteindelijk ben ik in gegaan op een aanbieding die hun op de site hadden staan, en stond ook niets van op=op bij.
Ik voel mij gewoon bedonderd door AutoVisie, heeft AutoVisie geen plicht om aan hun aanbieding te voldoen??
Jan Jannes