BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Autoverhuurbedrijf Drive On

Bijdrage door gebruiker
25-05-2011
137 keer bekeken
1 reactie
Hoi,

Ik heb een meningverschil met een autoverhuurbedrijf Drive On. Ik had autopech. Mijn auto is toen weggesleept door Firma Vreugdenhil naar een garage en ik ben toen meegereden met de chauffeur om een vervangende auto op te halen. Ik heb samen met de chauffeur snel het formulier ingevuld, zodat ik weer snel naar de garage kon gaan. Ik vroeg nog aan de chauffeur, wanneer ik de auto terug moest brengen? Hij gaf aan over 2 dagen voor 18:00 uur, dan zou alles goed komen. In het contract dat ik had getekend stond dat de auto voor 14:00 uur terug moest. Ik bracht de auto rond 17:30 uur zoals afgesproken met de chauffeur. Tot mijn verbazing kreeg ik van autoverhuurbedrijf Drive On een factuur van 50 euro. Nu houdt het hoofdbureau Drive On mij aan hun contract. Zij zeggen als ik niet betaal, dat ze de vordering uit handen zullen geven en dat ik dan ook voor die kosten zal moeten opdraaien. Nu moet ik voor iets betalen, waarvan de diensten niet geleverd zijn. Anders had ik de auto wel een dag daarna voor 14:00 uur gebracht (als ik dit had geweten). Wat kan ik doen? Heeft een mondelinge toezegging geen toegevoegde waarde meer? Ik kom niet meer uit met de firma Drive On. Graag geen advies, dat jij dan het contract had moet lezen (dat weet ik ook wel). Soms vertrouw jij iemand, vooral als diegene jou die dag veel geholpen heeft.

Met vriendelijke groet,
Stuart
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.