BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Automower vaak defect

Bijdrage door gebruiker
11-11-2007
3 reacties

Wij hebben een automower van husqvarna. Het is een prachtig systeem, waar ik heel tevreden over ben. Het gras is altijd gemaaid, en we hoeven er weinig aan te doen. Waar ik beslist niet tevreden over ben is de kwaliteit van het apparaat. We hebben het apparaat sinds 2002, dus dat is inmiddels 5 seizoenen. Er is geen jaar voorbijgegaan waar er niets iets defect ging. Om het kort te houden, we hebben inmiddels 2 besturingsprinten en 4 wielmotoren defect gehad. Na vorig jaar al een brief te hebben geschreven en me af laten schepen met een flut antwoord van Husqvarna heb ik nu weer een brief geschreven waarbij ik heb gemeld nu tot het gaatje te gaan. Ik heb onder anderen aangegeven dat ik het niet normaal vind dat er in 5 jaar tijd 4 wielmotoren defect zijn gegaan. Ik heb de machine nu bij de leverancier om de deur gezet na weer een kapotte motor met de mededelig dat ik 'm niet meer teug hoef. Wat zijn mijn techten?

Vr GR Techneut

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.