Goedendag dames en heren.Situatie:Ik heb met een sportschool de volgende betalingsovereenkomst:Per maand word er automatisch 39,90 euro van mijn rekening afgeboekt naar de sportschool.Ik heb een keer problemen met hun gehad en die zijn opgelost.Nergens werd gerept over vervalling automatische incasso opdracht!Nu heb ik zat geld in mijn
portefeuille om deze afschrijving mogelijk te maken.Echter ik krijg zonder enige aanleiding een 1e herinnering toegestuurd waarin mij gesommeerd word om de 39,90 cash te betalen binnen bepaalde termijn.Kan dit zomaar of kan ik ze nu genadeloos aftroeven?