Een paar dagen terug bevondt ik me zelf in een auto ongeluk.
Het was op een dinsdag ochtend toen ik de stad in rijde langs een geparkeerde auto. Toen ik de auto al een kleinstukje voorbij was deed de persoon die in die geparkeerde auto haar deur open enzo richtte ze erge schade aan mijn auto. Dus heb ik de politie gebeld en die hebben een rapport gemaakt van de situatie. Nadat de agent met die vrouw gesproken had kwamen ze weer terug naar mij en vertelde hun tegen me dat ze niks kunnen doen omdat die vrouw geen auto verzekering heeft, en het enige dat ik kan doen is om het onder elkaar te proberen te regelen. Die vrouw gaf zelf aan dat ze het zou betalen maar nu is het alleen maar hoofdpijn want het lijkt erop dat ze dat niet gaat doen. Want wanneer ik haar bel staat haar mobiel uit en als ik haar op haar huistelefoon belt doet ze in mijn oor dicht. De Garage stelt een schade van 2000 euro en dat kan ik zelf niet betalen en bovendien is zij de gene die aansprakelijk is... Wie weet wat de beste manier is om dit aan te pakken????? alvast bedankt voor uw hulp