BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Auto betalen

Bijdrage door gebruiker
11-05-2009
3 reacties

In december heb ik een nieuwe auto besteld, die vervolgens is aangepast voor invalidenvervoer. De lift die erin moest komen heb ik vooruit betaald in december. De auto heb ik meteen betaald zodra deze was afgeleverd bij het aanpassingsbedrijf. De auto is aangepast en half maart geleverd en ik ben er dolblij mee! De auto moest nog gekeurd worden en daarben ik later voor teruggekomen, tegelijkertijd zou ik nagaan wat er niet goed was of ontbrak aan de auto. De auto is gekeurd en mijn lijst van slordigheden en gebreken hebben we bekeken, een paar dingen zijn meteen opgelost, andere dingen hebben ik laten zitten omdat het niet echt belangrijk was. Wat niet meteen kon worden opgelost was de bekleding van een aantal deurpanelen die waren vergeten, daar moet ik dus weer voor terug.

Er resteert nog een rekening van ongeveer 1000 euro, dat zijn in rekening gebrachte aanpassingen en zo, minus de inruil van mijn oude auto. (de rest, plmn. 35000 euro, is dus netjes door mij betaald)

Nu wil ik deze laatste rekening pas betalen als de auto helemaal in orde is! Niet omdat ik echt helemaal ontevreden ben, maar omdat ernogal wat slordigheden zijn begaan in de afwerking, en ik dus een stok achter de deur wil houden.

Kan iemand hier iets over zeggen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.