BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

artikel retour

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
22-01-2007
  •  
1 antwoord
  •  

ik hebop donderdag 11-1een carkit gekocht bij de Halfords voor mijn bluetooth mobiele telefoon. Bij thuiskomst bleek echter dat ik geen blue tooth op mijn telefoon heb. Dom ik weet het. Ik de doos met bon klaar gelegt om hem weer terug te brengen, maar door een flinke griep van mijn 11 maanden oude zoontje had ik niet eerder dan zaterdag 20-1 tijd om hem terug te brengen. Bij de Halfords waren ze zogezegt heel erg verbaast dat ik de carkit kwam terug brengen en wilde uitgebreid weten waarom ik hem niet wilde. Ik het verhaal uitgelegt en de medewerker ging overleggen met de filiaalmanager. Deze wilde geen geld terug geven, want ik had binnen 8 dagen terug moeten komen zoals staat op de bon. Hier heb ik uiteraard begrip voor, maar ik heb uitgelegt dat mijn zoontje behoorlijk ziek is geweest en dat ik hoopte dat er niet moeilijk zou worden gedaan over de 3 dagen die ik later kwam. Toch wel, maar hij bood me aan om voor het aankoopbedrag(129.00) iets anders uit te kiezen en dat hij de carkit dan wel terug wilde nemen. Aangezien ik niets nodig had voor zo een bedrag ben ik na nog wat heen en weer gepraat uiteindelijk weer naar huis gegaan MET carkit.

Nu mijn vraag; Ben ik zo verwend in deze weggooi maatschappij dat ik het onterecht vind dat ik mijn geld niet terug krijg of staat de filiaalmaneger in zijn recht.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.