Goedemiddag,
Ik heb vorige week een duur kado vooor iemand gekocht twv E1599. Ik heb E50 aanbetaald, de bestelling zou gedaan worden. 2 dagen na mijn bestelling heeft diegene mij meegedeeld dat zij niks van me wou hebben. Ik heb die bestelling direct geannuleerd. Nu krijg ik van de medewerkster te horen dat ik 30% annuleringskosten moet betalen, dat stond inderdaad op de bon en ik heb er ook voor getekend. Ik heb de situatie uitgelegd en medewerkster geeft aan dat ze met haar baas zou bespreken. Uiteindelijk geven ze aan dat ze een uitzondering maken en dat ik 10% mag betalen van het totale bedrag.. Nu is mijn vraag kunnen hun mij verplichten om annuleringskosten te betalen.. Ik heb uiteindelijk niks gekocht dus ik betaal voor lucht!! De bestelling is zaterdag (waarschijnlijk) gedaan, dinsdagochtend heb ik geannuleerd...
Ik weet niet wat ik moet doen en hoop op een duidelijk advies.
Alvast bedankt