BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Annulerings kosten

Bijdrage door gebruiker
30-10-2008
8 reacties

Heb een bed bij Swiss Sense besteld in Augustus.Bed gelevered in september,niet ingepacked,vies en beflecked,bezorgers vroeg of ik eerste wilde kijken voordat ze het naar boven sleepte.Bed geweigerde,het zelfde middag terug showroom,ander bed besteld,telephonisch beloofde dat het week 44 zal komen.Week 44 brief ontvangen,bed zou waarschijnelijk week 50-51 komen.Ondertussen op internet erg veel klachten over Swiss Sense gelezen, bedden hebben niets met Switzerland te maken,komen uit China,veel klachten over service,kwaliteit en onduidelijkheden.Ik heb van de koop afgezien,heb de bestelling geannuleerd, nu willen Swiss Sense annulerings kosten berekenen.Hier ben ik niet mee eens maar heb wel in goede trouw de eerste dag aanbetaaling gedaan.Wat zijn mijn rechten? moet ik werkelijk betaalen voor hun onkundigheid,oneerlijkheid over waar de bed gemaakt zou zijn en slecht service?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.