Ik heb mezelf opgegeven voor een kookworkshop. Na twee weken bleek dat op de betreffende dag sinterklaas gevierd zou worden. Ik heb mijn deelname getracht te annuleren. Dit was een maand voorafgaand aande workshop. Het betreffende restautant wilde dat ik zelf een vervanger zou sturen. Dit was echter onmogelijk en ik wilde de voorwaarden van ontbinden weten. Dit is mij niet gemeld. Op mijn verzoek tot terugstorten van mijn geld (100 euro) ging met niet in. En inmiddels een maand later heb ik geen reactie en geen geld meer mogen ontvangen. Wat zijn mijn rechten in deze?