BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ambassade India zeer klantonvriendelijk

Bijdrage door gebruiker
31-12-2010
5 reacties
Wie heeft er ervaring met visumaanvraag bij de Ambassade van India.
Welhaast middeleeuwse praktijken worden door hun gehanteerd, op correspondentie wordt niet gereageerd ( mail en post) en ze laten je zo tevergeefs 2 uur aan de telefoon hangen als je belt.
Ze hebben b.v. een verkeerd visum verstrekt aan mij.
Ik heb een klacht daarover ingediend en natuurlijk geen reactie.
Op de ambassade wordt je zeer klantonvriendelijk behandeld, ook kun je er niet pinnen.
Voor een visum aanvraag ben je een hele dag kwijt.
Aangetekend per post verzenden heeft geen zin, ze geven geen bericht maar geven je bescheiden ( ook je paspoort) aan derden , zonder j in kennis te stellen.
Waar kan ik klagen ????
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.