In de loop der jaren hadden wij een heleboel airmiles gespaard en 20 oktober 2007 hebben wij in de airmilesshop de volgende bestelling geplaatst:1 4seizoenendekbed1 dekbedovertrek1 handdoekenset14 november onvingen wij het dekbedovertrek en een brief dat het dekbed en de handdoekenset tijdelijk niet leverbaar waren. Ok dat kan gebeuren. Het zou binnen enkele weken toegestuurd worden.Half december maar eens gebeld waar de bestelling bleef. Kosten kwartje per minuut en je bent algauw 10 minuten kwijt met bellen en uitleggen. Er was iets fout gegaan want het pakket was 29 november verstuurd. Waar naar toe weet ik niet want ik heb niks ontvangen. De order werd opnieuw geplaatst en zou direct opgestuurd worden.Na de kerst weer gebeld, tja er was iets fout de order was niet geplaatst maar geannuleerd. Dus weer geplaatst en door de feestdagen zou het vertraagd kunnen worden.10 Januari 2008: nog steeds niets ontvangen en weer gebeld, ze konden niet na gaan waar de fout lag maar het zou in orde worden gemaakt en het pakket ging de volgende dag op de post (select vracht)21 januari 2008: Weer gebeld waar mijn dekbed bleef, er was iets fout gegaan bij de vervoerder en dat ging ze uitzoeken en dan zou ze terugbellen.28 januari 2008: Zelf maar weer gebeld waar het bleef. "Tja dat is vervelend voor U, wilt U het dekbed nog wel?" Ik kon me inhouden maar het kostte moeite. Het dekbed en de handdoeken worden weer opgestuurd.Help, wat moet ik tegen deze bureaucratie doen om toch mijn spullen te krijgen plus de inmiddels oplopende telefoonkosten.