BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

airmiles shop

Bijdrage door gebruiker
26-11-2010
1 reactie
Hallo,
Ik ben benieuwd of jullie ervaring hebben met klachten over de zog. air miles shop. Een spaarsysteem van gecombineerde winkels o.a. Albert Heijn en Shell.
Ik heb daar met ruim 70.000 airmies een t.v. besteld, en die kunnen ze niet leveren binnen de beloofde termijn van 2 weken. Hij is niet op voorraad. Ik kreeg een e-mail met de mededeling dat als ze na 4 weken nog niets weten ze dan weer iets laten weten. Aangezien deze t.v. voor sinterklaas bedoeld is, heb ik ze gebeld (0900nr) en heb ik na 1 week duidelijk dat de t.v.'s dus niet op voorraad zijn, en dat de leverancier van die t.v.'s (philips) ook niet kan zeggen wanneer ze weer geleverd kunnen worden.
Ik vind dit zeer onbevredigend.
Vandaar mijn vraag of jullie hier vaker iets van gehoord hebben, en of jullie 'n idee hebben wat ik dan doen??
Vriendelijk dank en groet van
Heleen Kessels
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.