Goedemiddag,
ik heb even een vraagje ik heb 4 weken terug een nieuwbouwwoning aangeboden gekregen. Deze woningen worden ergens in oktober opgeleverd. Alleen wil ik hier toch van afzien. Ik heb vorige week ook een keuze moeten maken betreft een keuken en heb de keuken ook moeten betalen dit is ook via de woningbouwvereniging gegaan. Nu wil ik graag weten of ik het geld terug kan krijgen van de keuken en of ik me kan beroepen op de herroepingsrecht? En qua de woning wat ik hier van verwachten?