BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Afterpay en Free Record Shop

Bijdrage door gebruiker
07-05-2010
7 reacties
Mijn klacht/vraag komt overeen met het bericht van A. Bregman d.d. maandag 15 feb 2010.

Ook ik heb na een bestelling bij de Free Record Shop geen (digitale) factuur ontvangen. Daarna wel een herinnering per post van Afterpay met daarin het bedrag van de factuur plus €5,- administratiekosten. Ik heb het bedrag van de factuur betaald, niet de administratiekosten.

In mijn laatste email naar Afterpay heb ik gevraagd om een bewijs van versturen van de originele factuur.

Mijn vraag is: in hoeverre kunnen de kosten zich opstapelen als ik de administratiekosten niet betaal. In mijn ogen zijn deze onterecht, maar wat als deze terecht blijken te zijn? Ik ben niet van plan kosten buiten de factuur te betalen, in zoverre staat er momenteel een bedrag open van €5,-

Alvast bedankt.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.