BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

afsluiting tv en radio door cogas

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
13-04-2006
  •  
6 antwoorden
  •  

Hoelang van te voren moet een leverancier aangeven dat ze afsluiten?

Afgelopen maandagmorgen is bij ons radio en tv afgesloten, en daarna door de medewerker een brief in de bus gestopt.Daar stond in dat we in november 2004 1 voorschot van €140 niet betaald hebben dit klopt inderdaad. Ze zeggen dat ik 2 aanmaningen heb gehad de laatste in april 2005. Dit kan ik niet bewijzen. In mei 2005 heb ik de afrekening gehad en kreeg €89 terug. Dan denk ik toch dat alles is verrekend. Doordat ze dat niet betaalde voorschor over het hoofd hebben gezien met de afrekening ging het om een achterstand van €75. Ze hebben zomaar afgesloten zonder enig bericht. Om aangesloten te worden moesten we €75 betalen en €60 aan/afsluitkosten.

Ik vind dit heel raar dat dit zomaar kan, moeten ze niet een week van te voren ofzo nog een bericht sturen? Want eigenlijk is dit hun rekenfout omdat ik al een jaarafrekening had gehad

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.