Dag allemaal,
Ik heb ING als bank.
Nu valt het mij de laatste tijd steeds vaker op, dat mijn saldo die op de website wordt gepresenteerd bij ING, helemaal niet klopt met de realiteit.
Zo schijn ik donderdag de 13e te hebben gepint bij de Lidl ( kan ik mij niks van herinneren ) en schijnt het vandaag pas van mijn rekening te zijn gehaald ( de 17e ). Dat is 4 dagen later.
Hoe kan het dat de betaling van afgelopen zaterdag dan wel is verwerkt en die van afgelopen donderdag dan niet ?
Als ik toch inlog bij mijn ING, dan moet ik toch echt altijd een actueel saldo treffen ?
Dit is dus al vaker gebeurd, ook een aantal malen bij de AH en nu begint het irritant te worden. Ik heb een uitkering, dus ik moet echt goed op mijn geld letten. Je denkt dus dat de bank alles dus direct verwerkt en dat alles echt actueel is. Overduidelijk is dit niet het geval. Waar kan je dan wel op bouwen ? Het is toch mijn geld ?
Ik heb zojuist al een email gestuurd naar de ING, maar verwacht geen helder antwoord en ik kreeg van de klantenservice van de Lidl te horen, dat ik ze een briefje moet sturen. Telefonisch kunnen ze mij niet te woord staan. Lekker makkelijk allemaal.
Ik begin nu ook achterdochtig te worden.