Het is mij opgevallen dat bij verschillende kleine winkels, oa Turkse winkel en bij de poelier, bij pinbetaling ook wordt afgerond. Is dit wettelijk toegestaan???
Je moert toch gewoon betalen wat er op de bon staat, dus bv € 14,98 en geen € 15,00???!!!!