Ik heb 4 behandelingen gevolgd bij een dieëtiste en daarin besproken wat mijn eetpatroon is en hoe ik dat kan verbeteren. Er zou in juli nog een afspraak komen maar deze heb ik per email afgezegd.
Dat is accoord maar zij gaat de begeleiding afronden, rekent daarvoor 15 minuten en deze worden in rekening gebracht.
Daar heb ik moeite mee, ik heb geen idee wat er dan dient afgerond te worden en hoe dat mij ten goede komt. Naar mijn idee levert zij mij een dienst (het geven van advies) en is het daarmee klaar.
Is het terecht dat zij zulke kosten in rekening brengt?