Hoe zit dat nu precies met dat afronden van bedragen in supermarkten.=Ik was bij D.V.D Br en er stond een bedrag van 4,68 Euro op de kassa.Ik zeg hierop nou dat heb ik wel gepast,zegt de Cassierre,nee u moet 4,70 betalen want dat is naar boven afgerond.Nu vraag ik mezelf toch af waar zijn die centen dan voorIk bedoel wat er op die kassa staat is toch het bedrag,als je dat gepast hebt dan is het toch gewoon 4.68,of ben ik nou gek