BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Afhandeling door Geschillencommissie Consumentenzaken

Bijdrage door gebruiker
27-07-2005
6 reacties

Enige tijd geleden heb ik een geschil voorgelegd aan de Geschillencommissie consumentenzaken telefonie in Den Haag.

Na mijn verhaal over een geschil met KPN bij de genoemde geschillencommissie te hebben neergelegd te hebben en KPN met haar verhaal kwam, kreeg ik een schrijven van het secretariaat van de commissie dat ik niet meer inhoudelijk kon reageren op het verhaal van KPN.

Echter in de uitspraak is vermeld dat mijn geschil niet in behandeling is genomen, omdat ik niet op het verhaal van de wederpartij had gereageerd. Op de zitting zelf kon ik door ziekte niet verschijnen.

Het gevolg van dit alles is dat ik met een rekening naar KPN blijf zitten, waarvan ik van mening ben dat het hun schuld is dat deze is ontstaan. Zij hebben dit gedeeltelijk ook moeten toegeven.

Een schrijven naar het bestuur van genoemde geschillencommissie werd afgedaan met een onduidelijk schrijven om er onderuit te komen!

Waar kan ik mijn klacht over dit alles neerleggen, of wie heeft advies!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.