Geachte heer/mevrouw,
Mijn vrouw en ik zitten al 9 maanden in Kenia vanwege adoptie van een prachtig mannetje. Wij doen dit met alle liefde en zorg. We weten ook dat de adoptie in Kenia minimaal 4 maanden duurt en dit kan uitlopen tot 6 maanden. Wij zitten hier nu al 9 maanden en als wij 23 juni vliegen (niets is zeker) dan zitten wij hier 10 maanden. Ons kindje is eindelijk officieel onze zoon geworden , maar hij is nog steeds Keniaan. Mijn vraag is; hoe kunnen wij zo snel mogelijk er voor zorgen dat hij Nederlander wordt? Hij is nu onze zoon. Sommige mensen doen er in Nederland ook weer een jaar over om hun kindje Nederlands burger te maken. Het gekke vind ik gewoon dat je een kind wil helpen en dat je vervolgens ontzettend word tegengewerkt wat ontzettend veel geld kost.
Groeten
albert