Weet iemand of je als particulier ookadministratiekosten in rekening kunt brengen als een incassobureau tenonrechte een claim bij je in de bus gooit?
Tenslotte heb je ook werk om uit te zoeken of je al betaald hebt en moet je vaak kosten maken zoals telefoon of postzegelkosten om te bewijzen dat je al hebt betaald.
Alvast bedankt
Peter