Ben nu al een tijdje bezig met bestellen van zaalschoenen online bij Adidas. Had een Adidas cadeaubon en puber had leuke gezien dus besteld. Kreeg geen verzend bevestiging dus contact opgenomen en reactie was komen voor 24 oktober i.p.v. 11 oktober. Maar kreeg daarna annulering en een link waarmee ik schoenen opnieuw kon bestellen. Gedaan maar dus opnieuw besteld. Maar ook geannuleerd. Nu op site op uitverkocht. Dus maar gevraagd welke zaalschoenen in maat 48 wel beschikbaar waren. Kreeg een voorstel, tuurlijk duurder maar door gebruik cadeaubon zat ik aan ze vast. Echter saldo van cadeaubon niet terug. Tig appjes verder geen saldo, geen schoenen en Adidas die onopgeloste zaak voor de zoveelste keer sluit. Kan geen geschillencommissie vinden of iets dergelijks. Helaas wel een heel slechte score bij trustpilot maar niet eerder naar gekeken want eerdere PayPal betaalde spullen werden gewoon bezorgd.
Iemand goed idee om dit op te lossen? (Rechtsbijstand gaat pas vanaf 500 euro "schade" aan de slag)
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.