BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Addertje onder het gras bij mobiel belabonnement KPN / Hi

Bijdrage door gebruiker
05-05-2004
3 reacties

Ik heb een Hi-30 Abonnement afsloten bij KPN. KPN beweert namelijk het volgende:

* voor alle gesprekken, zowel binnen als buiten de belbundel, betaalje geen starttarief.

Toen ik mijn eerste telefoonrekening kreeg ben ik goed geschrokken, want mijn kosten lagen vele malen hoger dan wat ik aan minuten had gebeld. Ik vroeg een gespecificeerde rekening aan en wat bleek, al mijn telefoontjes onder de minuut hadden mij allemaal 0,18cent gekost.

Na een telefoontje met KPN wist ik dat de eerste belminuut altijd in rekening wordt gebracht. Maar dat zetten ze er niet bij! Ik heb dit nergens op de website kunnen vinden. Technisch gezien zijn de kosten van de eerste minuut, niet hetzelfde als een starttarief. Maar is KPN niet verplicht zoiets te melden?

De precieze link voor deze informatie is niet te geven omdat het op een flash-site staat, maar als u zoek of www.hi.nl en dan op vraag&antwoord -> hi-abonnementen. moet het te vinden zijn.

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)