Ik heb een Hi-30 Abonnement afsloten bij KPN. KPN beweert namelijk het volgende:
* voor alle gesprekken, zowel binnen als buiten de belbundel, betaalje geen starttarief.
Toen ik mijn eerste telefoonrekening kreeg ben ik goed geschrokken, want mijn kosten lagen vele malen hoger dan wat ik aan minuten had gebeld. Ik vroeg een gespecificeerde rekening aan en wat bleek, al mijn telefoontjes onder de minuut hadden mij allemaal 0,18cent gekost.
Na een telefoontje met KPN wist ik dat de eerste belminuut altijd in rekening wordt gebracht. Maar dat zetten ze er niet bij! Ik heb dit nergens op de website kunnen vinden. Technisch gezien zijn de kosten van de eerste minuut, niet hetzelfde als een starttarief. Maar is KPN niet verplicht zoiets te melden?
De precieze link voor deze informatie is niet te geven omdat het op een flash-site staat, maar als u zoek of www.hi.nl en dan op vraag&antwoord -> hi-abonnementen. moet het te vinden zijn.