ik heb nieuwe meubels gekocht.
nu is mijn bankstel zo scheef als het maar kan.
gelukkig moeten mijn stoelen nog nageleverd worden.
dwz dat ik 10% van de factuur nog niet betaald heb.
mag ik (wettelijk gezien) deze 10% achterhouden tot de klacht verholpen is?
m.vr.gr. Mark