Goedenmiddag,
Ik heb een vraag over het betalen van acceptgiro's.
Een verzekeringsmaatschappij waar ik bij zit wil mij acceptgiro's laten betalen met assurantiebelasting eroverheen.
Vanwege eerdere storneringen dit jaar hebben ze besloten dat ik pas na een jaar lang acceptgiro's te betalen weer mag overstappen naar het betalen via automatisch incasso?
Mag dit, mogen ze besluiten om mij een jaar lang acceptgiro's te laten betalen?
Alvast bedankt