Hallo, ik lig al even in de clinch met het AD over de bezorging die nooit op tijd is (voor 07:00 uur). Ik heb nu een betalingsherinnering gekregen (standaardbriefje), maar heb ik terecht eenzijdig het abonnement opgezegd en heb ik dus geen betalingsverplichting meer?
Ik heb op 24 juli voor de eerste keer een klacht ingediend per mail, daarop kreeg ik antwoord, na nog tweemaal een herinnering aan hen gestuurd te hebben dat mijn klacht naar de afdeling ernstige klachten was doorgestuurd. Na weer niets gehoord te hebben, heb ik ze op 18 augustus een mail gestuurd en ze daarin tot 1 september te tijd gegeven om het op te lossen, tot 1 september niets gehoord, ik heb hen zelf wel met regelmaat op de hoogte gehouden van de tijden dat de krant bezorgd werd, telkens te laat. Op 1 september heb ik ze een mail gestuurd dat ik wegens wanprestatie het abonnement per direct opzeg. De automatische afschrijving van rond die tijd heb ik terug laten boeken. Ik bleef de krant tot op heden ontvangen en heb ze ook daarover geinformeerd dat dat dan op hun eigen kosten was. Hoe sterk sta ik?