Ik heb vorig jaar 2 producten besteld "free trial", tabletten op een site van de US, maar je kon je creditcard alleen gebruiken van Europa, heb de tabletten wel ontvangen. Het bedrag was 2 x 4,34 euro, maar ze hebben via nevenbedrijven 10 keer bedragen gecharged van de creditcard tot een bedrag van 737,94 euro en ik heb de producten niet eens ontvangen en niet eens besteld. Op de site van www.complaintsboard.com/complaints/credit-card-fraud, hebben legio mensen dit nu meegemaakt. Het grote probleem bij mij is nu, dat de ABN-AMRO bank helemaal niet mee wil werken om de bedragen terug te krijgen, daar ik te laat gereageerd heb op de afschriften. Heeft de bank niet een post onvoorzien, wanneer er overmacht is en dat geheel buiten iemands schuld om? Kunt u mij hierbij helpen om te proberen het bedrag terug te krijgen, want het is veel geld voor mij en het is buiten mijn schuld om. U kunt zoveel wegen behandelen om dit te realiseren, dat blijkt uit uw t.v. uitzendingen, waar mensen ook uw hulp inroepen?
Bij voorbaat mijn dank, met vriendelijke groet, Jane Logman