BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ABN klachtenservice

Bijdrage door gebruiker
13-02-2009
1 reactie

Afgelopen week wilde ik pinnen bij een geldautomaat. Na mijn pincode en bedrag te hebben ingevoerd sloeg de automaat op hol. Direct het storingsnummer die dit bevestigde. De machine betaalde niet uit maar in 99% zo het bedrag niet van de rekening afgeschreven worden, dus geen zorgen. De volgende dag mijn eigen bank gebeld en ja geld was afgeschreven. Vervolgens hoorde ik dat het 6 tot 8 weken zou duren voordat er mogelijk terug betaald zou worden. Belachelijk, het is bekend en erkend dat de automaat in storing viel op de beelden zal te zien dat ik geen geld heb ontvangen. Bij het rijk werken ze langzaam maar dit slaat echt alles. Gelukkig ging het om een klein bedrag maar als dit een minima zou overkomen dan schande!!!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.