BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ABN AMRO

Bijdrage door gebruiker
22-01-2014
50 keer bekeken
8 reacties
Ik stelde een vraag aan de Abn Amro over het inloggen met een 5 cijferige code wat niet lukt. Krijg ik dit antwoord:
Voor de technische problemen die zich bij u voordoen met ABN AMRO Internet Bankieren kunnen meerdere oorzaken zijn. Vaak zijn er ook meerdere oplossingen mogelijk.

Voor een oplossing van het probleem vragen wij u telefonisch contact op te nemen met de helpdesk van ABN AMRO Internet Bankieren.

De helpdesk van ABN AMRO Internet Bankieren is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 23.00 uur via 0900 - 92 16,(2,76 cent per minuut, met een starttarief van 9,40 cent en uw gebruikelijke belkosten). Vanuit het buitenland is deze afdeling te bereiken op telefoonnummer +31 10 24 11 720.

Een reden om dus niet te bellen lijkt me zo!!!!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.