L.S.
Ik heb recent een kies kapotgebeten tijdens het eten van een salade waarin olijven zaten. Een van de olijven bevatte een pit welke funest was voor een kies. De kies is tijdens het eten in tweeën gebroken en de resten moesten verwijderd worden. Ik ben nu aan een brug of kroon toe... In hoeverre kan ik het bedrijf waar ik de salade besteld heb aansprakelijk stellen?
Groeten,
Marc Duiker