Goedemorgen........,
Kan iemand mij zeggen hoe de aanslaggrens van 211 euro nu precies werkt. Het ene jaar 2002 hoef ik 78 euro van mijn aanslag niet te betalen, wordt op nihil gezet. De voorlopige aanslag 2003 die uitkwam op 128 euro betalen, is na een bezwaarschrift van mijn kant afgewezen, en moet gewoon betaald worden. Mijn partner en ik hadden allebei een VT 2003 en ik dacht bij de definitieve aangifte 2003 door de aftrekposten onderling op zo'n danige manier te verdelen, dat ikzelf onder de aanslaggrens van 211 euro zou blijven. Welke belastingplichtigen heeft hier nu uiteindelijk nut van. Want mijn bezwaarschrift wegens ongelijke behandeling belastingplichtige werd ook afgewezen. Wie weet hoe dit nu echt in elkaar zit en hoe dit aan te pakken???
Dank je wel alvast voor een reactie