BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Aankoop Zonnehemel.

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
04-02-2007
  •  
3 antwoorden
  •  

Beste lezer,Op 27/12/06 heb ik via het internet (webwinkel) een zonnehemel (Philips HB937) besteld en betaald. Totaalprijs incl.verzendkosten en verwijderingsbijdrage€850,-. Helaas waren de zonnehemels niet op voorraad, dus maar even wachten. Na ca. 3 weken belde de webwinkel met de mededeling dat er leveringsproblemen waren. Echter door bijbetaling van €70,- euro, kon de hemel wel binnen enkele weken geleverd worden. (Inmiddels waren de prijzen vd hemels enorm gestegen, bijna €1000,-). Ik weigerde om €70,- euro extra te betalen, maar hierdoor kon het nog wel weken duren, eer dat de hemel geleverd kon worden. Philips had namelijk nog steeds leveringsproblemen! Bij navraag Philips werd mij verteld dat er géén leveringsproblemen zijn bij hun. Mijn idee is dat de webwinkel de prijs heeft onderschat en zodoende wacht totdat de prijs weer daalt. Maarmoet dat ten koste van mij. Ik heb toch een overeenkomst met hun voor die prijs en zij moeten dan toch leveren aan mij, of hoe zit dit wettelijk. Graag een advies. Bvd Jelle.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.