BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

aankoop Nelson

Bijdrage door gebruiker
03-09-2010
16 reacties
Hallo
Ik heb op de site van Nelson een aankoop gedaan van 5 paar schoenen die afgeprijsd waren, direkt kreeg ik een orderbevestiging dat de aankoop goed gegaan was en zij zsm tot uitlevering over zullen gaan, ik heb ook direkt betaald en kreeg ook hier voor een bevestiging. Nu kreeg ik gisteren van Nelson een mail dat door een computerstoring een korting van 70% is ontstaan en dat zij hierdoor geen overeenkomst met mij hebben en het geld terug storten en de koop ongedaan maken. Ik heb direkt gereageerd dat ik niet accoord gaat en verwachten dat ze zsm tot uitlevering van de schoenen over moeten gaan. Hoe sterk sta ik.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.