BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Aankoop beschadigd product (ongezien en onbedoeld)

Bijdrage door gebruiker
08-07-2010
11 reacties
Ik heb anderhalve week geleden een kapotte plantenbak gekocht. Deze zat geheel ingepakt in karton en plastic, ik heb dit defect dus niet gezien voor de aankoop. Nu wilde ik 'm ruilen voor een heel exemplaar en de verkoper weigert dit. Hij wees mij op de verkoopvoorwaarden die tegenover de kassa hangen (waar de klanten met de rug naartoe staan..). In deze voorwaarden staat dat producten niet geruild worden en dat er ook geen geld terug wordt gegeven. Is de verkoper niet verplicht een heel product te leveren en mijn plantenbak om te ruilen? Of is hij gedekt door zijn verkoopvoorwaarden? Ik ben benieuwd. Alvast bedankt voor uw antwoord!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.