Hallo !In de folder van de Lidl staat een mooie grote advertentie van een SilverGuide Navigatie systeem (4200TMC Edition), prijs: €269,=. Met heel veel uitgebreide accessoires.Ingangsdatum : maandag 18 juni jl. Dus ik maandagmorgen naar de winkel toe, gelijk om 8.30 uur bij opening, en jawel hoor : geen één te vinden ! Da's balen ! Verkoper gevraagd : "geen geleverd gekregen". Nou, da's mooi ! Mag dit zo maar ??? Fijne lokkertjes plaatsen in folders en dan klanten voor niets laten komen ???Daarop heb ik de Lidl gebeld. Tja, er waren leveringsproblemen en daarom heeft geen winkel ze gekregen.Op de vraagof dat ze alsnog geleverd zouden worden aan de winkels kreeg ik het antwoord: "misschien volgende week, maand, of misschien pas volgend jaar".Telefoniste was uiterst brutaal om gewoon te zeggen dat ik maar begrip moest hebben voor de situatie ! Belachelijk !!! Ik ga er extra 's morgens vroeg voor naar de winkel, vind er totaal geen navigatiesysteem én krijg dan ook nog eens een grote mond van zo'n a-sociale telefoniste ! Ongelooflijk ! Fijne service én verkooptechniek van de Lidl !Nu dus idd de vraag : Mag een winkel folders uitgeven en daarin artikelen aanbieden die ze daarna niet leveren ??? Zo houdt je toch klanten voor de gek, of niet ?