Geachte mensen wie kan mij helpen??
Ik heb gister een aanbetaling gedaan bij It's electronica zaken van 50 euro op een televisie. Ik zag echter van de koop af omdat het desbetreffende model elders voordeliger is. Nu zegt de verkoper dat ik de koop moet door laten gaan, en mijn aanbetaling niet terug krijg omdat ik een koopovereenkomst heb gesloten. Wie kan mij vertellen wat mijn rechten zijn?
Mvg,
Mark