BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

aanbetaling terugvragen

Bijdrage door gebruiker
02-01-2009
2 reacties

ik ben onlangs naar de tattooshop geweest om een afspraak te maken. ik heb toen een afspraak gemaakt voor dinsdag 23 dec om 16.00 uur. ik heb een aanbetaling van €50,- moeten doen. hij heeft dat op een kaartje geschreven. op de dag van de afspraak werd ik om 16.00 (toen ikal in de stoel had moeten liggen)gebeld door de eigenaar, met de melding dat hij ziek was, en of ik terug wilde bellen voor een nieuwe afspraak. dat heb ik gedaan, de nieuwe afspraak was op zaterdag 27 dec. om 17.00. op die zaterdag, om 16.00 uur werd ik weer gebeld door hem, dat hij alweer ziek was. ik heb toen gezegd dat ik het niet vond kunnen dat hij me tot 2 keer toe afbelde, en dan ook nog eens zo laat. ik wil dus heel graag mijn aanbetaling terug omdat ik nu niet meer naar zijn shop wil. hij zegt dat dit niet kan, omdat hij 'de tekening al heeft gemaakt'. ik heb hem zelfs aangeboden om wat geld te houden voor de zogenaamde moeite voor die tekening, maar hij is niet voor rede vatbaar. op een onvriendelijke manier werd mij verteld dat ik simpelweg pech had. hij wil wel de tattoeage zetten maar ik wil het niet op deze manier. ik ben van plan om aangifte te doen bij de politie wegens oplichterij.

wie weet raad?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.