Ik werk al 12 jaar voor een nederlands bedrijf dat mobil homes en tenten verhuurd op 400 campings in Europa. Allen EEG. IK krijg keurig een verklaring van de svb.
Iederjaar werk ik ongeveer 61/2 maand. Waardoor ik in de wintermaanden een ww uitkering ontvang. Dit jaar heb ik een contract 24 weken. En om ww te krijgen moet je de laatste 33 weken 26 weken gewerkt hebt. Ik heb al aardig wat ww maanden opgebouwd, maar als ik vanaf nu ieder jaar een contract krijg van minder dan 26 weken komt mijn uitkering in gevaard, indien ik geen werk kan vinden (57jr). Nu heeft mijn broer een bedrijf en die wil mij wel 2 of 3 weken op de loonlijst zetten. Mijn vraag: hoeveel uur per week moet je op de loonlijst staan om de opbouw voort te zetten