Afgelopen vrijdag, 21 december, had ik dan eindelijk de vleesmolen besteld bij Neckermann. Ik was er al een tijdje naar op zoek, en gelukkig kon ik hem toch nog voor de kerst in huis hebben. Immers: Op de site van Neckermann staat duidelijk dat vandaag besteld, morgen in huis.
Ontvangst bevestiging via de mail gekregen en nu maar afwachten..
Al wat er kwam,geen vleesmolen. Maandag gebeld met Neckermann waar hij bleef. kreeg als antwoord dat het zo ontzettend druk was,bij TNT,dat een levering voor de kerst niet meer zou lukken.
Ik heb telefonisch uitgesproken dat het niet terecht was dat ik als klant daar debet aan zou zijn. Immers als het op de site staat: vandaag besteld, morgen in huis, ik dan op zijn minst dan in elk geval die dag de bestelling in huis zou mogen verwachten.
Dat kon men niet garanderen...
Vanmorgen (donderdag) gebeld waar de vleesmolen bleef. En weer kreeg ik het zelfde verhaal, hij zou zeker niet vandaag meer kunnen worden geleverd.
Toen heb ik naar de afdeling klachten gebeld, daar vertelde men dat dat op het moment ik nog geen klantennummer had er minstens een week over heen zou gaan voordat ik mijn vleesmolen in huis zou kunnen hebben. ik kon het zelf lezen in de leveringsvoorwaarde.
Ik heb mijn teleurstelling uitgesproken, Gezegd dat ik dit zeer misleidend vond. Te gek ook voor woorden dat je eerst een klantennummer moest hebben voordat wat er op de site staat, dit ook zo wordt nageleefd. De telefoniste werd ongeduldig van mijn aanhouden dat ik hem vandaag in huis wilde hebben. ( Zeer onprofesioneel gedrag en en verbale uitlatingen van haar kant uit.) Zij heeft abrubt de verbinding verbroken.
Ik heb nog eens de leveringsvoorwaarde doorgelezen, hieronder de quote:
*Artikelen die op vrijdag zijn besteld en die niet door TNT Post worden bezorgd, worden op maandag geleverd. Als u voor het eerst bij neckermann.com bestelt of op de Waddeneilanden woont, duurt de levering meestal een dag extra. Bij artikelen die rechtsreeks van de fabriek komen of op maat gemaakt moeten worden, geeft de telefoniste u bij de bestelling een levertijd door.
Hier staat duidelijk een dag extra en geen week.
Overigens: De mails die ik naar Neckermann heb gestuurd worden automatisch beantwoord met:
"Helaas is het op dit moment niet mogelijk u persoonlijk antwoord te geven."
En dan een verwijzing naar de website voor vragen.....
Dit was voor mij de eerste en tevens ook de laatste keer dat ik bij Neckermann iets heb besteld.