beste mensen,vanwege het overlijden van mijn opa heb ik van de week een extra vrijedag genomen om hem te kunnen begraven. Nu heb ik begrepen dat in dehoreca cao alleen vrije dagen worden gegeven voor familie in 1e lijn.(mijn opa is 2e lijn toch). Weet iemand of dit klopt.