BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

10 cent per minuut

Bijdrage door gebruiker
16-03-2005
1 reactie

Ik heb dig.TV genomen bij Casema. Na een tijdje kreeg ik een storing. Na 2 keer gebeld te hebben was de storing opgelost. Casema gaf toe dat de fout bij hun lag. In zijn totaliteit heb ik 21 minuten gebeld à 10 ct per minuut. Ik moet dus € 2,10 betalen omdat Casema zijn zaakjes niet voor elkaar had. Casema zegt hier niets aan te doen n.a.v. mijn e-mail. Ik kon zeg maar "in hoger beroep gaan", maar je raadt het al, dan moet ik wéér dat tel.nr. van 1o ct per minuut bellen.

Is hier echt helemaal niets aan te doen? Bijna elke instelling doet zoiets.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.